PHC in de rol van superhelden

Wat is een superheld?
Een superheld staat in de boeken als een (fictief) personage dat beschikt over super kwaliteiten en mogelijkheden. Het zijn experts in bepaalde segmenten. Hoewel de kwaliteiten en krachten van "superhelden" sterk variëren, zijn een enorme spierkracht, de mogelijkheid om te vliegen én bepaalde versterkte zintuigen, de meest voorkomende superkrachten ofwel onderscheidende kwaliteiten.

Echter... sommige superhelden, zoals Batman, bezitten niet over superkrachten maar zijn in plaats daarvan meesters in vechtsporten en beschikken over geavanceerde wapens en technische snufjes. Ze hebben een speciale motivatie voor hun daden, zoals een gevoel van verantwoordelijkheid (Superman) of een sterk gevoel voor gerechtigheid (Batman).

Bestaan superhelden of is het daadwerkelijk fictie? Natuurlijk weten we allemaal dat de meest bekende superhelden voornamelijk bekend zijn vanuit stripboeken en TV series. Toch geloven wij als PHC nog steeds in dé superheld, weliswaar in een innovatiever jasje!

"Hoe dan?" Hoor ik je zeggen....

Ontwikkeling digitalisering
Kijkend naar de snelle ontwikkeling in de dagelijkse manier van communiceren merken we op dat de digitalisering in 2017 zich in een rap temp door ontwikkelt. Dit begint bij de jongere generatie welke al vroegtijdig met de tablets en smartphones aan de slag gaat.

Maar zeker ook voor de zakelijke gebruikers is dit een proces dat voorlopig haar grenzen nog niet kent. Zoals hierboven benoemd is een van de eigenschappen van een superheld dat het experts zijn in bepaalde segmenten. Praat je over het segment digitalisering in communicatie en de snelle ontwikkeling daarvan? Dan kan een van onze superhelden je voorzien van het juiste advies op maat!

Wij zijn er namelijk op ingericht dat we de trends en ontwikkelingen in de zakelijke wereld van ICT & Telecom op de voet volgen.

 

Waarom is een superheld noodzakelijk?
De zakelijke gebruiker als ook de organisatie op zichzelf is dagelijks bezig met haar eigen core business. Daarnaast is het vanzelfsprekend dat de ICT & Telecom (lees: communicatie) blijft functioneren. Is dit wel als vanzelfsprekendheid te betitelen?

Als partner in ICT & Telecom merken we dat dit door de dagelijkse routine binnen een organisatie  absoluut niet als  vanzelfsprekend mag worden gezien. Met name het operationele gedeelte (bereikbaarheid) is een hekel punt waarin wij ons als partner kunnen opstellen.

Praten we over de eigenschappen van een superheld dan komen de volgende zaken hierin aan bod:

  • Verantwoordelijkheid:
    wanneer je als gebruiker of zelfs als organisatie niet bereikbaar bent of niet kunt werken zoals je graag wilt werken, dan voelen wij dat als onze verantwoordelijkheid. Wij zullen er op zo’n moment alles aan doen om de uitdaging beet te pakken en zo spoedig als mogelijk tot een gewenst resultaat te komen. Om zo een van onze kwaliteiten in te zetten waardoor de continuïteit gewaarborgd wordt en blijft is een van onze meerwaarden als partner!
  • Call To Action
    Wanneer er een vraagstuk ontstaat tussen u als klant, én een van onze partners, zullen wij hierin als adviespartner optreden en fungeren. De aan jullie gekoppelde PHC "superheld" - lees, PHC consultant -  zal alles op alles zetten om het vraagstuk te vertalen naar het gewenste resultaat.

PHC tracht door middel van onze superhelden met hun superkrachten - ervaring en kennis - de klanttevredenheid zo hoog mogelijk te houden. En wanneer er toch een vraagstuk ontstaat, zullen wij deze met beide handen beetpakken.

Vragen
Mocht u naar aanleiding van dit blog vragen hebben over wie onze superhelden zijn en hoe wij onze superkrachten toepassen? En hoe onze klanten dit waarderen en omschrijven? Wij komen graag met u in contact.