Iedereen kent of gebruikt het wel: de applicatie WhatsApp. Deze populaire berichtendienst is ontworpen voor hedendaagse smartphones en maakt het mogelijk om met wie u maar wilt, waar u ook bent te chatten, bellen en bestanden uit te wisselen. En dit alles via een internetverbinding. WhatsApp is een van de meest gebruikte apps ter wereld: men verkiest het sturen van een WhatsApp-bericht dan ook boven het schrijven van een e-mail, het plegen van een telefoontje of het versturen van een sms. Het was te verwachten dat deze applicatie organisaties dwingt om mee te gaan met de tijd. Hoe u WhatsApp zakelijk in kunt zetten om de service richting uw klanten te verbeteren? PHC adviseert u graag over het zakelijk inzetten van WhatsApp.
Heeft u interesse om WhatsApp in te zetten als uitbreiding van uw klantenservice? PHC kan u helpen. Lees meer op de pagina ‘WhatsApp klantenservice’ of neem direct contact op.
WhatsApp zakelijk inzetten is met name geschikt voor bedrijven die veel klantcontact hebben en/of waarbij een effectieve interne communicatie hoog in het vaandel staat. Maar waar moet u beginnen? Wilt u WhatsApp enkel gebruiken voor customer care, als intern communicatiemiddel of beiden? Dat hoeft u niet alleen te doen: PHC is uw betrouwbare partner. We denken met u mee, leveren enkel communicatieoplossingen waar u écht iets aan heeft en hebben een proactieve houding ten opzichte van uw toekomst.
Het communicatiekanaal WhatsApp wordt middels deze tool eenvoudiger én veiliger. Stelt de branche waarbinnen u werkzaam bent extra juridische eisen met betrekking tot persoonsgegevens? Houd hier dan rekening mee. PHC denkt hierbij graag met u mee!
Wat u van PHC mag verwachten
PHC gaat enkel voor een optimale service. Wanneer u kiest voor PHC kiest u voor een telecompartner die maatwerk levert. Samen met u brengen wij uw wensen in kaart en analyseren we of zakelijk WhatsApp past bij uw (online) strategie. Wij stellen een plan op en na uw goedkeurig dragen wij zorg voor de integratie. Daarbij dragen wij tevens zorg voor het verzorgen van het telefoonnummer waarmee u WhatsApp berichten gaat versturen. Daarbij profiteert u van:
Meer weten?
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van zakelijk WhatsApp? Neem dan contact met ons op via het telefoonnummer 040 – 211 11 11 voor vrijblijvend advies of het maken van een afspraak met een van onze adviseurs. Onze vriendelijke klantenservice staat u graag te woord op werkdagen tussen 09:00 uur en 18:00 uur. Liever een e-mail sturen? Dat kan naar info@phc.nl. PHC is graag uw partner!
Heb je nu geen tijd om telefonisch contact op te nemen?
Laat je gegevens en de reden van het contact achter en we bellen je op een later tijdstip terug!
Bedankt voor jouw aanvraag. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.