PHC
 

Telefooncentrale

Als ondernemer weet u hoe belangrijk telefonie binnen de organisatie is. Dat wilt u goed én voordelig geregeld hebben. Veel bedrijven hebben het niet in de gaten, maar zouden flink kunnen besparen op hun telefoniekosten. Wanneer uw organisatie groter wordt, zou het bijvoorbeeld wel eens voordelig kunnen zijn om een eigen telefooncentrale te laten installeren. U kunt dan zelf aan de knoppen draaien en heeft alles in eigen beheer. Een stabiele, toekomstvaste oplossing. Service verlenen doet u voortaan zoals u vindt dat dat moet! PHC helpt u verder.

Wat is het precies?
Een telefooncentrale is in feite niets anders dan een installatie waarmee het mogelijk is telefoontoestellen zo te verbinden dat een gesprek mogelijk wordt. De centrale zelf bevindt zich doorgaans op een centrale plek ten opzichte van de aangesloten toestellen. Ieder bedrijf kan overwegen om een eigen telefooncentrale – ook wel PABX (Private Automatic Branche Exchange) te laten installeren. Binnen deze bedrijfscentrale wordt vervolgens al het verkeer binnen het bedrijf afgehandeld.

Daarom kiest u voor een telefooncentrale!
Een eigen telefooncentrale kan wenselijk zijn wanneer u alles het liefst in eigen beheer houdt, maar kan ook een harde eis zijn wanneer de organisatie wegens securitybeleid niets mag opslaan in een datacentra of in de cloud (en dus alles op eigen locatie moet hebben staan).

U wilt een telefooncentrale kopen? Dan krijgt u te maken met een eenmalige investering. Vervolgens kunnen de kosten enkel bestaan uit afschrijvings- en onderhoudskosten. U bent vrij in uw keuze van aanbieder die uw gesprekken afhandelt. Ook maakt u zelf de overweging of u kiest voor een traditionele ISDN-lijn of voor VoIP bellen (ook wel: IP-telefooncentrale):

  • ISDN-lijn: ISDN is de opvolger van het analoge bellen en is een digitale telefoonlijn die werkt over het bestaande koperen netwerk.
  • VoIP: de verzamelnaam voor al het spraakverkeer dat loopt via datanetwerken op basis van het Internet Protocol. Lees hier meer over de mogelijkheden van VoIP.

De voordelen op een rijtje:

  • Stabiele oplossing.
  • Telefooncentrale in eigen beheer: u richt het geheel naar eigen wensen en behoeften in.
  • Kies uw eigen aanbieder voor het afhandelen van uw telefoongesprekken.
  • Kies zelf voor een traditionele ISDN lijn of voor VOIP bellen.
  • Na eenmalige investering enkel afschrijvings- en onderhoudskosten.

 

 

Wat PHC voor u kan betekenen
PHC biedt u het beste van het beste op telecomgebied. Ook wanneer u een eerlijk advies wilt over een eventuele eigen telefooncentrale bent u bij ons aan het juiste adres. Samen brengen we uw wensen en behoeften in kaart en adviseren we u een aanbieder. PHC werkt namelijk met specialisten – waaronder Avaya, Panasonic, Siemens, Alcatel, Mitel en vele anderen – met jarenlange ervaring. U kunt rekenen op een maatwerk servicecontract dat perfect bij uw organisatie past!

Wat u daarnaast van ons mag verwachten:

  • Efficiënte communicatie: altijd snel bij de juiste persoon.
  • Eerlijk, onafhankelijk advies.
  • Een betrokken en proactieve houding.
  • Samenwerking met de beste aanbieders!
  • Niets minder dan een perfecte service: PHC viel reeds meerdere malen in de prijzen bij zowel KPN, Vodafone als T-Mobile.

Wij worden ook graag uw telecompartner!
Benieuwd of een eigen telefooncentrale ook bij uw organisatie past? Ga vrijblijvend het gesprek aan met een van onze specialisten en neem vandaag nog contact op. De koffie staat klaar!

Nog vragen?

Dave is verantwoordelijk voor het beheren en verbeteren van telefooncentrales en Cloud platformen, waarbij hij preventief en structureel onderhoud op locatie uitvoert aan hardware en Cloud-oplossingen. 

Onze partners

  • KPN
  • T-Mobile
  • Vodafone
  • Airwatch - VMware
  • Avaya
  • Blackberry
  • HTC
  • LG
  • Microsoft
  • Samsung
  • Siemens
  • Cisco
  • Motorola
  • MaaS360
  • HP
 Bel mij
 Chat
 Nieuwsbrief

Bel mij

Heb je nu geen tijd om telefonisch contact op te nemen?
Laat je gegevens en de reden van het contact achter en we bellen je op een later tijdstip terug!

Bedankt voor jouw aanvraag. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Nieuwsbrief

Bent u net als ons ook nieuwsgierig naar alle ontwikkelingen op telecomgebied? Mis geen enkele update en blijf samen met PHC op de hoogte!