PHC
 

Zakelijke Telefonie

Telefonie is een kritisch bedrijfsonderdeel dat te allen tijde perfect moet werken. Wanneer dit niet goed werkt, kost het tijd én geld. Bij PHC realiseren we ons dat maar al te goed. Daarom is PHC graag uw partner op het gebied van zakelijke telefonie, internet en databeheer. Betrouwbaar én betaalbaar. Daar gaan we voor zorgen. Zodat u zich als ondernemer weer kunt gaan richten op uw core business. U kunt bij ons terecht voor vaste telefonie, mobiele telefonie of een vast-mobiel integratie. Kant-en-klaar pakketten of oplossingen op maat: het behoort allemaal tot de mogelijkheden. Met ruim 20 jaar ervaring kunnen we u bovendien gegarandeerd een betrouwbaar advies geven!

“Communicatie en bereikbaarheid zijn cruciaal.”
Marijn Verschure, directeur Wednesday Whiskey

Zakelijk bellen: de mogelijkheden van PHC

Altijd verbonden, altijd optimaal communiceren. Makkelijk bruikbare en altijd efficiënt ingerichte telecommunicatie, waarbij alle relevante mogelijkheden binnen uw organisatie worden benut. PHC zorgt ervoor. Dag in, dag uit. We leveren altijd maatwerk oplossingen van Vodafone, T-Mobile of KPN, afgestemd op uw wensen en behoefte.
Een greep uit de mogelijkheden:

  • Vaste, zakelijke telefonie: één vaste telefoonlijn of meerdere lijnen voor telefonie en fax. Makkelijk intern doorverbinden. Gecombineerd met het juiste systeem en de juiste toestellen. En tot slot een beter beheer van de kosten dankzij onze Cost & Result Scan op individueel niveau

  • Zakelijk mobiel bellen: de ontwikkelingen in de mobiele telefonie volgen elkaar in rap tempo op. Welke zakelijke telefoon kiest u? Welk type abonnement past het beste bij uw verbruik en behoefte? Welke extra diensten zijn in uw situatie noodzakelijk en wat is juist overbodig? Hoe past mobiel internet in het geheel? Omdat geen medewerker hetzelfde is zorgen wij voor een passend abonnement voor elk type gebruiker!

  • Vast en mobiel geïntegreerd: een onderdeel van de totaaloplossing Hosted VoIP (simpel gezegd: telefoneren via het internet) zonder eigen centrale waarbij een traditionele telefooncentrale op locatie overbodig wordt. Dankzij Hosted VoIP profiteert uw organisatie van diverse voordelen zoals bereikbaar zijn op één nummer (zowel vast als mobiel), inzage in de beschikbaarheidsstatus van collega’s, automatisch doorverbinden en het gratis voeren van gesprekken tussen collega’s onderling. Kortom, dankzij een vast mobiel integratie profiteert u van meer gebruiksgemak, betere bereikbaarheid en maximale kostenefficiëntie voor uw bedrijf!

  • Overige services en diensten: naast bovenstaande drie services biedt PHC een aantal overige diensten die het zaken doen een stuk efficiënter maken. Denk daarbij o.a. aan hosted telefonie, IP VPN, Mobile Device Management, WhatsApp Portal en binnenkort ook VoLTE (bellen via 4G).


 

Bellen middels een zakelijke oplossing op maat!

Vandaag de dag willen we overal en met iedereen kunnen communiceren en samenwerken. Er komt steeds meer informatie beschikbaar en we delen onze kennis steeds vaker, steeds sneller. Hoe is dat bij u binnen de organisatie geregeld? Heeft u hierover ook een (complex) vraagstuk? Onze mensen vinden het een uitdaging om uw specifieke communicatiebehoefte in kaart te brengen en vervolgens een plan op maat te maken. Dat gaat u zeker iets opleveren. We staan voor u klaar.

Vast en mobiel geïntegreerd

Onze voordelen op een rijtje:

  • PHC koopt rechtstreeks, zonder tussenkomst van een distributeur in bij één van de drie netwerken waarmee we samenwerken: Vodafone, KPN of T-Mobile. We zijn volledig onafhankelijk en kiezen altijd voor de oplossing die het beste aansluit op uw situatie en wensen.
  • Bij alle drie de netwerken heeft PHC de hoogste status. Al meerdere keren vielen we in de prijzen. Met ruim 20 jaar ervaring weten we hoe de markt in elkaar steekt. Bij wie we wel of juist niet moeten zijn. Dat werkt efficiënt voor ons en voor u, en opent wellicht deuren die voor andere gesloten blijven.
  • Bij PHC wordt u altijd snel en persoonlijk te woord gestaan. De lijnen zijn kort en dat blijft ook zo. Omdat we bovendien alles in eigen beheer hebben bent u bij vragen en problemen altijd snel geholpen.
  • Van advies tot installatie en zelfs daarna: ook na installatie blijven we graag met u in contact en staan we u waar nodig met raad en daad terzijde!

Maak een afspraak!
Benieuwd geworden naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Plan een vrijblijvende afspraak in met een van onze specialisten, dan bekijken we graag wat we voor u kunnen betekenen! Bel naar het telefoonnummer 040 – 211 11 11 of stuur een e-mail naar info@phc.nl. U kunt ook contact opnemen door gebruik te maken van de chatfunctie op onze website. We staan voor u klaar!

Nog vragen?

Jeroen is project coördinator bij PHC en weet met zijn zorgvuldige aanpak hoe telecom- en IT-oplossingen bij de klant op de juiste manier geïmplementeerd moeten worden. Jeroen is het vaste aanspraakpunt tijdens de implementatie en deelt zijn kennis met klant en collega.

Onze partners

  • T-Mobile
  • Vodafone
  • KPN
  • Motorola
  • Avaya
  • HTC
  • Blackberry
  • Microsoft
  • LG
  • Samsung
  • Siemens
  • Cisco
  • MaaS360
  • Airwatch - VMware
  • Nokia
 Chat
 Bel mij
 Nieuwsbrief

Bel mij

Heb je nu geen tijd om telefonisch contact op te nemen?
Laat je gegevens en de reden van het contact achter en we bellen je op een later tijdstip terug!

Bedankt voor jouw aanvraag. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Nieuwsbrief

Bent u net als ons ook nieuwsgierig naar alle ontwikkelingen op telecomgebied? Mis geen enkele update en blijf samen met PHC op de hoogte!