PHC
 

VoIP centrale

U bent op zoek naar een professionele telefooncentrale, met een breed scala aan functionaliteiten, maar u wilt geen dure, traditionele telefooncentrale installeren? Een (softwarematige) VoIP centrale zou wel eens de uitkomst kunnen zijn! VoIP zorgt voor grote veranderingen in telefonie, met name op zakelijk gebied. Geen telefoonkabels meer, nooit meer dure hardware upgrades en niet meer gebonden aan plaats en tijd! Dankzij een VoIP telefooncentrale wordt telefonie zoveel meer dan alleen het voeren van gesprekken. PHC vertelt u er graag meer over!

Value cannot be null. Parameter name: source

VoIP telefoonnummer

Net als bij een analoge of mobiele telefoon, is ook een VoIP telefoon gewoon bereikbaar via een telefoonnummer. Uiteraard kunt u ervoor kiezen om uw huidige telefoonnummer(s) mee te nemen wanneer u overschakelt op VoIP, maar u bent ook vrij om voor een eigen, nieuw VoIP nummer te kiezen. Tot de mogelijkheden behoren: servicenummers (0800, 0900, etc.), regionale nummers (010, 020, etc.), landelijke nummers (085, 088, etc.) en internationale telefoonnummers. Wilt u een nieuw VoIP nummer kopen? We adviseren u graag!

De mogelijkheden van een telefooncentrale via VoIP

Kiest u voor Hosted VoIP, dan heeft u beschikking over diverse mogelijkheden en functionaliteiten. Er zijn daarbij een aantal standaard functionaliteiten die u in de loop der tijd naar wens kunt uitbreiden. Denk daarbij aan mogelijkheden zoals: een online beheersysteem, doorverbinden, doorschakelen, voicemail doorschakelen naar e-mail, integratie van uw dataverbinding met mobiele telefonie, de aanmaak van belgroepen en nog veel meer! Van thuiswerker tot buitenlands filiaal, het is allemaal makkelijk te koppelen aan uw virtuele telefooncentrale!

"Onze beheerskosten zijn dankzij VoIP aanzienlijk verminderd en hoewel we nu meer mobiele gebruikers hebben, hebben we toch minder kosten!”
Albert Kolbach, IT-manager Digital United

 

De voordelen op een rijtje

Naast de flexibiliteit van de functionaliteiten biedt een VoIP centrale nog meer voordelen ten opzichte van een traditionele centrale:

  • Meer flexibiliteit: een VoIP systeem groeit gemakkelijk mee met uw organisatie. Afhankelijk van de provider kunt u het aantal werkplekken en telefoonnummers gemakkelijk op- of juist afschalen. Het toestel kan aan ieder netwerk gekoppeld worden, mobiele telefonie kan geïntegreerd worden: kortom, u kunt tijd- en plaats onafhankelijk werken. Daarnaast bent u vrij in de keuze van leverancier.
  • Lagere kosten: aansluiting vraagt om een relatief lage investering (er hoeven bijvoorbeeld geen nieuwe telefoonlijnen te worden aangelegd). Ook is onderling (afdelingen én vestigingen) telefoneren is gratis.
  • Optimale bereikbaarheid: VoIP biedt kwalitatief hoogwaardige telefoonverbindingen wanneer u een goede internetverbinding heeft. In geval van calamiteiten kunnen binnenkomende gesprekken worden doorgezet naar mobiel.
  • Zeer klantvriendelijk: Gemakkelijk doorschakelen naar de juiste persoon, optimale bereikbaarheid en andere functionaliteiten zorgen ervoor dat u uw klant op een efficiënte en vriendelijke manier te woord kan staan.

 

Daarom PHC!
PHC maakt zakelijke telecommunicatie makkelijk en efficiënt en we benutten de mogelijkheden voor alle medewerkers binnen uw organisatie. U kunt rekenen op eerlijk, onafhankelijk advies, een oplossing op maat en de beste nazorg. Niet voor niets behoren we tot de top van telecomadviseurs. Al vele malen vielen we in de prijzen bij zowel Vodafone, KPN als T-Mobile!

Meer weten?
Wij informeren u graag over de mogelijkheden voor uw bedrijf. Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Maak vandaag nog een vrijblijvende afspraak met een van onze specialisten en neem contact met ons op! We staan voor u klaar!

Voordelen van een Hosted oplossing:

  • Geen zorgen over beheer & veiligheid: PHC waarborgt de kwaliteit en veiligheid van uw VoIP telefooncentrale.
  • Nog meer kostenbesparing: door Hosted VoIP bijvoorbeeld in combinatie met internet af te nemen, kunnen maandtarieven nog lager uitvallen.

 

Een Hosted of eigen VoIP centrale?

U kunt als bedrijf beslissen om een VoIP in eigen beheer op te zetten. Er kan echter ook gekozen worden voor een ‘Hosted’ oplossing. PHC kan in dat geval de centrale in beheer nemen, waarbij we zorgen voor o.a. het onderhoud, upgrades en back-ups.

 

 

Hosted VoIP

Hosted VoIP is een goede oplossing voor onderstaande situaties:

  • MKB bedrijven, start-ups of virtuele bedrijven.
  • Bedrijven met diverse vestigingen.
  • Bedrijven die flexibiliteit vereisen (of flexwerkers in dienst) en veel functionaliteiten nodig hebben.
  • Bedrijven die zelf geen security of onderhoud & beheer kunnen garanderen of hierin ontzorgd willen worden.
  • Bedrijven met telewerkers of een significant belvolume.

VoIP centrale in eigen beheer

U kunt een VoIP centrale in eigen beheer overwegen, wanneer het gaat om een multinational of groot bedrijf dat over eigen IT resources beschikt en ook de veiligheid voor het eigen netwerk kunt garanderen.

Nog vragen?

Bas is solutions specialist bij PHC en geeft als engineer advies inzake alle activiteiten omtrent het plaatsen van de benodigde hardware op het gebied van vaste telefonie. Bas is hét technisch aanspreekpunt voor onze klanten en collega's.

Onze partners

  • KPN
  • T-Mobile
  • Vodafone
  • Motorola
  • Avaya
  • Blackberry
  • HTC
  • LG
  • Microsoft
  • Samsung
  • Siemens
  • Cisco
  • HP
  • Airwatch - VMware
  • MaaS360
 Bel mij
 Chat
 Nieuwsbrief

Bel mij

Heb je nu geen tijd om telefonisch contact op te nemen?
Laat je gegevens en de reden van het contact achter en we bellen je op een later tijdstip terug!

Bedankt voor jouw aanvraag. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Nieuwsbrief

Bent u net als ons ook nieuwsgierig naar alle ontwikkelingen op telecomgebied? Mis geen enkele update en blijf samen met PHC op de hoogte!