PHC
 

Unified Communications

Het zijn doelen die bij iedere ondernemer hoog op de agenda staan: bedrijfsprocessen efficiënter maken, de communicatie tussen medewerkers verbeteren, de mogelijkheid om op ieder moment informatie te kunnen delen en de bereikbaarheid van de organisatie optimaliseren. Welke communicatietool is hiervoor geschikt? Dat vraagt om de nodige oriëntatie en dat kan tijd kosten. Behalve wanneer u PHC kiest als uw partner: met behulp van één softwareprogramma maken wij een integratie van alle denkbare vormen van bedrijfscommunicatie mogelijk. Kortom: wij zorgen ervoor dat u deze doelen in één keer bereikt. Zodat u zich kunt richten op uw core business. Hoe wij dat doen? Maak kennis met de dienst Unified Communications!

Wat is Unified Communication?

Communicatie: als organisatie kunt u niet zonder. Als ondernemer weet u ook hoe belangrijk het is dat zowel uw interne als uw externe communicatie soepel verloopt. Vaak gebruikt u meerdere softwareprogramma’s voor bijvoorbeeld het verzenden en ontvangen van e-mails, het noteren van klantgesprekken of het beluisteren van voicemailberichten. Een Unified Telecom of Unified Communication-oplossing maakt het mogelijk om al deze verschillende functionaliteiten te integreren in één platform. Wat dat in de praktijk betekent? E-mailen, uw agenda beheren, het voeren van video-conferentiegesprekken, chatten, bellen én het samen werken aan gedeelde documenten met behulp van één platform. En dat allemaal ongeacht het type device dat u gebruikt: of dit nu uw vaste telefoon, mobiele toestel, desktop of tablet is.

Daarom kiest u voor een UC-oplossing!

PHC levert telecommunicatieoplossingen op maat. Dat noemen wij ook wel tailored telecom. Om u te kunnen voorzien van oplossingen waar u écht iets aan heeft en u de kwaliteit te leveren die u verdient, werken wij enkel samen met strategisch gekozen leveranciers. Unified Communications is dan ook maatwerk: samen met u brengen wij uw wensen in kaart, doen wij een uitgebreide analyse en maken wij een plan dat past bij uw organisatie. PHC is onafhankelijk, wat betekent dat er altijd wordt gekozen voor een leverancier die aansluit bij uw wensen, te weten KPN, Vodafone of T-Mobile. Kortom: wij adviseren, leveren én installeren. Tevens staat nazorg - met het oog op uw toekomst - hoog in ons vaandel!

Daarom Unified Communications:

  • Plaats- en tijdsonafhankelijk samenwerken: zowel uw collega’s onderling als met uw klanten. Flexwerken werd nog nooit zo gemakkelijk.
  • Eén applicatie voor spraak, chat en video-conferentie.
  • Het verbeteren van de communicatie draagt bij aan kostenbesparingen zoals huisvestingskosten, reiskosten van werknemers en communicatiekosten.
  • De mogelijkheid tot integratie van uw communicatiemiddelen, ongeacht het type device: vaste telefoon, mobiel toestel, desktop of tablet.
  • Integratiemogelijkheden met uw eigen CRM-pakket.
  • Al uw communicatieoplossingen onder één dak bij PHC betekent: één aanspreekpunt, één contract en één servicedesk. 
  • Kortom: een optimale bedrijfscommunicatie, wij zorgen ervoor.
 

Service van PHC
Een efficiënte bedrijfscommunicatie draagt bij aan de tevredenheid van uw medewerkers en klanten. En dat is dan ook precies het doel van PHC: als uw betrouwbare telecommunicatie-partner streven wij enkel een uitstekende service na. Kiest u voor PHC? Dan is dit wat u van ons mag verwachten: 

  • Een optimale kwaliteit: in 2016 werd PHC benoemd tot Vodafone Total Communications Partner van het jaar. Daar zijn wij uiteraard erg trots op.
  • Korte communicatielijnen: belt u naar ons algemene nummer? Dan wordt u binnen 6 seconden geholpen. Bent u klant van PHC? Gedurende het gehele traject heeft u contact met uw eigen consultant. Bij storingen ondernemen wij de juiste actie richting de betreffende leverancier.
  • Proactieve houding: wij denken niet alleen mee met uw huidige wensen, wij kijken ook naar uw toekomst. Wat is uw bedrijfsvisie? Daar passen wij onze diensten uiteraard op aan.

Meer weten?
Bent u benieuwd naar wat een Unified Communications-oplossing voor uw bedrijf kan betekenen? Neem dan contact op voor vrijblijvend advies of maak direct een afspraak met een van onze consultants. Onze vriendelijke klantenservice staat u graag te woord van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 uur en 18:00 uur via het telefoonnummer 040 – 211 11 11 of stuur een e-mail naar info@phc.com. PHC is graag uw partner!

Nog vragen?

Bas is solutions specialist bij PHC en geeft advies inzake alle activiteiten omtrent het plaatsen van de benodigde hardware op het gebied van vaste telefonie. Bas is hét technisch aanspreekpunt voor onze klanten en collega's.

Onze partners

  • KPN
  • Vodafone
  • T-Mobile
  • HP
  • Avaya
  • Cisco
  • Blackberry
  • HTC
  • LG
  • Microsoft
  • Samsung
  • Siemens
  • Motorola
  • Airwatch - VMware
  • MaaS360
 Bel mij
 Chat
 Nieuwsbrief

Bel mij

Heb je nu geen tijd om telefonisch contact op te nemen?
Laat je gegevens en de reden van het contact achter en we bellen je op een later tijdstip terug!

Bedankt voor jouw aanvraag. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Nieuwsbrief

Bent u net als ons ook nieuwsgierig naar alle ontwikkelingen op telecomgebied? Mis geen enkele update en blijf samen met PHC op de hoogte!