PHC
 

VoIP zakelijk

Bent u ondernemer? Dan wilt u uiteraard altijd en overal bereikbaar zijn voor zowel uw klanten als uw medewerkers. Wanneer u op zoek bent naar een zakelijke telecommunicatie-oplossing is het van belang dat u goed geïnformeerd wordt over de mogelijkheden. Goed dat u ons heeft gevonden, want PHC is uw partner: samen met u brengen wij uw wensen in kaart, geven wij advies en denken wij proactief mee over de toekomst van uw bedrijf. Dat noemen wij telecommunicatie op maat, oftewel: tailored telecom. Bent u op zoek naar een flexibele oplossing voor zakelijke telefonie die uw bereikbaarheid sterk verbetert? Een oplossing die tal van voordelen met zich meebrengt zoals een vast-mobiel integratie, lage investeringskosten en duidelijke serviceafspraken met uw provider? Lees dan vooral meer over de mogelijkheden van VoIP zakelijk telefoneren!

Wat is VoIP zakelijk bellen?
Allereerst leggen wij u graag uit wat VoIP inhoudt. VoIP staat voor Voice over IP: een methode om te kunnen telefoneren via dataverbindingen. Simpel gezegd is Hosted VoIP dan ook bellen over een datanetwerk, waarbij een traditionele telefooncentrale op locatie overbodig wordt. Spraak wordt omgezet in kleine ‘pakketjes’ digitale data die via het computernetwerk worden verzonden. Zodra de informatie de ontvanger bereikt wordt de data omgezet in geluid. Deze moderne manier van telecommunicatie verhoogt de bereikbaarheid van uw organisatie.

Wie kiest voor VoIP zakelijk?
Zakelijk telefoneren via een datalijn is geschikt voor elke ondernemer. VoIP Zakelijk is dan ook een zeer populaire telecommunicatieoplossing onder bedrijven. De functionaliteiten die telefoneren via het internet met zich meebrengen zijn met name geschikt voor MKB bedrijven, startups en organisaties waarbij flexibiliteit (denk aan flexwerkers en/of flexplekken) hoog in het vaandel staat. Wanneer u kiest voor VoIP zakelijk bellen hoeven er geen nieuwe telefoonlijnen te worden aangelegd en draagt PHC zorg voor duidelijke afspraken met uw provider in de vorm van een SLA. Wij werken dan ook enkel samen met strategisch gekozen aanbieders zoals KPN, Vodafone en T-Mobile. Kiest u voor alles onder één dak? Op basis van uw wensen gaat PHC op zoek naar het meest geschikte totaalpakket.

"Onze beheerskosten zijn dankzij VoIP aanzienlijk verminderd en hoewel we nu meer mobiele gebruikers hebben, hebben we toch minder kosten!”
Albert Kolbach, IT-manager Digital United

 

Daarom zakelijk telefoneren via het internet

  • Flexibel doordat VoIP bellen veel functionaliteiten met zich meebrengt zoals het voeren van een nagenoeg onbeperkt aantal gesprekken tegelijkertijd (afhankelijk van de beschikbare bandbreedte), vaste toestellen kunnen aan elke locatie in het netwerk gekoppeld worden, en de mogelijkheid om bereikbaar te zijn onder één nummer (vast-mobiel integratie).
  • Gebruikers- en klantvriendelijk dankzij onder andere het kunnen inzien van de bereikbaarheidsstatus van collega’s, de optie om automatisch door te schakelen van vast naar mobiel en andersom, het opnemen van gesprekken en het inbouwen van een ‘bel-me-nu-knop’ via uw website.
  • Duidelijke afspraken worden vastgelegd in een SLA: PHC maakt serviceafspraken met uw provider zodat u in geval van storingen of calamiteiten precies weet waar u aan toe bent.
  • Kostenbesparing: doordat u niet hoeft te investeren in een eigen telefooncentrale, er geen telefoonlijnen hoeven worden aangelegd én doordat bellen via het internet goedkoper is dan telefoneren via traditionele telefonie.

Wat u van PHC mag verwachten
Onbereikbaar zijn heeft een grote impact op uw bedrijf. Dat weten wij bij PHC maar al te goed. Ook weten wij dat u enkel wilt betalen voor diensten waar u ook daadwerkelijk gebruik van maakt. Om dit te kunnen realiseren beginnen wij altijd met een inventarisatie: wat zijn uw wensen, wat zijn de mogelijkheden en welke oplossing of abonnement past het beste bij uw organisatie?

Als uw telecompartner gaan wij voor maatwerk en telecommunicatie-oplossingen waar u écht iets aan heeft. Niet voor niets zijn wij in 2016 door Vodafone benoemd tot Total Communications Partner van het jaar. En daar zijn wij uiteraard trots op. Want uw wensen vragen om onze flexibiliteit.

Service van PHC is:

  • Altijd een eerlijk advies: wij zijn provider-onafhankelijk. PHC gaat altijd op zoek naar de beste oplossing voor uw bedrijf én we denken proactief mee over uw toekomst.
  • Optimaal bereikbaar: kiest u voor PHC? Voordat we van start gaan met de migratie van ‘oud’ naar VoIP krijgt u een eigen projectmanager aangewezen die u gedurende het gehele traject op de hoogte houdt. Daarnaast streven wij een responsetijd na van 6 seconden wanneer u contact opneemt via ons algemene telefoonnummer.
  • Een jarenlange ervaring van meer dan 20 jaar. Wat dat voor u betekent? Dankzij een duurzame relatie met onze leveranciers openen wij wellicht deuren die voor anderen gesloten blijven.

Meer weten? Neem contact op
Heeft u vragen over telefoneren via een VoIP verbinding of bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via het telefoonnummer 040 211 11 11 of stuur ons een e-mail naar info@phc.nl. Direct een afspraak maken met een van onze consultants? Wij gaan graag met u in gesprek!

Nog vragen?

Erik is als office medewerker een hosted specialist, die ondersteuning biedt aan de afdeling Enterprise Solutions. Vanaf de oplevering tot en met de implementatie van de hosted oplossing is Erik hét aanspreekpunt voor de klant. 

Onze partners

  • KPN
  • T-Mobile
  • Vodafone
  • HP
  • Avaya
  • Blackberry
  • Airwatch - VMware
  • HTC
  • LG
  • Microsoft
  • Samsung
  • Siemens
  • Motorola
  • Cisco
  • MaaS360
 Bel mij
 Chat
 Nieuwsbrief

Bel mij

Heb je nu geen tijd om telefonisch contact op te nemen?
Laat je gegevens en de reden van het contact achter en we bellen je op een later tijdstip terug!

Bedankt voor jouw aanvraag. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Nieuwsbrief

Bent u net als ons ook nieuwsgierig naar alle ontwikkelingen op telecomgebied? Mis geen enkele update en blijf samen met PHC op de hoogte!