Laride

Laride is expert op het gebied van huisvesting en vastgoed, in de breedste zin van het woord. Van huisvestingsvraagstukken tot plannen en vastgoedprojecten: Laride maakt het voor haar opdrachtgevers haalbaar.

Van nieuwbouw tot renovatie tot herbestemming. Of dat nu is voor de corporatiewereld, het onderwijs, de zorg of het commercieel vastgoed. Het bedrijf opereert voornamelijk in het zuiden van het land, maar maakt nog steeds een flinke groei door.

Belemmering door verouderde telecom

Laride was al een bestaande klant van PHC op het moment dat het bedrijf de nodige problemen kreeg met uitval van de telefooncentrale. Overbodig te zeggen dat dit voor een grote speler als Laride flinke schade kan opleveren: van verlies van productiviteit tot indirecte gevolgschade.

Er kunnen verschillende oorzaken zijn voor een storing, maar de problemen bij Laride bleken met name te worden veroorzaakt door een verouderde centrale. Het was duidelijk: tijd voor een complete inventarisatie van de situatie. Ook wilde Laride modernisering en uitbreiding van mogelijkheden, zoals een koppeling met het relatiesysteem.

Dankzij de goede samenwerking tussen PHC en ons ICT-bedrijf zijn alle juiste koppelingen gemaakt en profiteren wij nu van een goede, uitgebreide telefooncentrale.

Angela van Kuringen, Laride

Een nieuwe, digitale snelweg voor Laride

Zo gezegd, zo gedaan. Omdat Laride wél tevreden was over de Vodafone mobiele telefonie, werden ook de vaste telefonie en data overgezet naar deze aanbieder. Ook is er een verbeterslag gemaakt met betrekking tot de efficiëntie van het telecombeleid. Het aantal van 25 vaste toestellen werd teruggebracht naar slechts 4, de rest van het bedrijf is overgestapt op mobiele telefoons.

Uiteraard was het even wennen – van analoog naar digitaal, maar we worden er steeds handiger in. Bovendien staat PHC altijd klaar om ons te helpen en adviseren!

Angela van Kuringen, Laride

Ook de telefoniste werkt tegenwoordig een stuk efficiënter. Een geïntegreerd CRM-systeem zorgt er in het geval van binnenkomende telefoontjes voor dat er direct een klantenkaart met alle belangrijke gegevens wordt geopend. De telefoniste kan gemakkelijk de situatie overzien: wie van de collega’s is in gesprek en wie is er wel beschikbaar? De klant kan zo snel worden doorgezet naar de juiste persoon, die dankzij de mobiele oplossing optimaal bereikbaar is. De Vodafone One Net oplossing wordt 24/7 gemonitord door PHC.

Storingen en haperingen? Daar heeft Laride geen last meer van. Het netwerk is tegenwoordig redundant uitgevoerd: is er een storing bij de provider, dan kunnen de bedrijfsactiviteiten worden voorgezet op basis van een tweede 4G ‘backup’ lijn. Op deze manier ondervindt het netwerk geen hinder meer bij eventuele verbindingsproblemen. Kortom: een nieuwe, digitale snelweg voor Laride!

Toen onze telefooncentrale steeds minder stabiel werd, wilden we graag een moderniseringsslag maken. Naar aanleiding van het advies van PHC zijn we overgestapt op digitale telefonie van Vodafone

Angela van Kuringen, Laride

PHC is ook u graag van dienst!

Ervaart u ook storingen of haperingen met betrekking tot uw internet of telefonie? Is uw telecombeleid wel toe aan een upgrade? Vraag ons gerust naar de mogelijkheden. Samen brengen we graag in kaart wat we voor u kunnen betekenen!

Neem contact op