PHC
 

WhatsApp klantenservice

Het is het doel van iedere klantgerichte onderneming: het verlenen van een optimale service. Daartoe kunt u kiezen uit tal van communicatiemiddelen, platforms en softwaretools. U beseft: de mogelijkheden zijn legio en dat maakt de keuze voor de meest geschikte oplossing voor uw bedrijf niet direct gemakkelijker. U heeft behoefte aan een betrouwbare partner die u voorziet van alle informatie en zorg draagt voor de implementatie van een telecommunicatieoplossing die bij u past. PHC is die partner. Dankzij onze jarenlange ervaring weten wij van de hoed en de rand. Daarbij kijken wij niet alleen naar uw huidige wensen: wij denken proactief mee over uw toekomst én zijn voortdurend op zoek naar communicatieoplossingen die uw bedrijf naar een hoger niveau tillen. Een populaire dienst om de bereikbaarheid en klanttevredenheid naar dat hogere niveau te tillen is een WhatsApp klantenservice. Hoe u dat integreert? Dat leest u hier.

Wat houdt een WhatsApp klantenservice in?
Iedereen kent de applicatie WhatsApp wel: met meer dan 1 miljard actieve gebruikers is deze app – waarmee u berichten, foto’s, afbeeldingen/video’s verstuurt én kunt bellen - populairder dan ooit. Een organisatie die veel waarde hecht aan een hoge klanttevredenheid weet dat het van belang is om voortdurend op zoek te blijven naar communicatietools om het klantcontact zo gemakkelijk mogelijk te maken. Zo maken steeds meer bedrijven gebruik van sociale media zoals Facebook en Twitter. Klanten weten tegenwoordig dan ook niet beter dan dat een organisatie altijd en overal bereikbaar is: zij verwachten een adequaat én persoonlijk antwoord op hun vragen. Met een voicemail nemen zij geen genoegen, en reageert u niet tijdig op een chatbericht? Dan geeft u de concurrent die wél aan de klantwens voldoet een voorsprong.

U voelt het al aankomen: de komst van WhatsApp geeft veel organisaties de aanleiding om met de tijd mee te gaan en te profiteren van de functionaliteiten. Echter vragen bedrijven om andere functionaliteiten dan particuliere gebruikers. 

Een klantenservice via WhatsApp biedt:

  • Laagdrempelig contact: in plaats van het plegen van een telefoontje stelt uw klant eenvoudig en snel een vraag door simpelweg een bericht te sturen.
  • Eenvoudige informatie-uitwisseling: zo deelt u afbeeldingen, locatiegegevens, video’s en audio-bestanden. Dit kunnen klantgegevens zijn maar ook documenten ter ondersteuning aan het geven van instructies.
 

Wat u van PHC mag verwachten
Is uiteraard een optimale service. Samen met u brengen wij uw wensen in kaart, gaan we op zoek naar de best passende communicatieoplossing én laten wij u – naast standaard services – kiezen uit diverse extra functionaliteiten. Kortom: kiest u voor PHC, dan kiest u voor maatwerk. Kiest u voor PHC, dan kiest u enkel voor diensten waar u gebruik van maakt: van losse diensten tot complete kant-en-klare-pakketten voor spraak, data en telefonie.

Heeft u PHC benoemd tot uw partner? Dan krijgt u gedurende het gehele integratietraject én de contractduur een eigen accountmanager toegewezen die u voorziet van alle informatie die u nodig heeft. Storingen of calamiteiten? Wij zorgen ervoor dat er actie wordt ondernomen richting de juiste partij.

Neem contact met ons op
Het kunnen bieden van een optimale service voor uw klanten, vraagt ook om een topservice van PHC aan u als onze klant. Heeft u vragen aan ons of over de mogelijkheden van een WhatsApp klantenservice voor uw organisatie? Wij staan klaar om u te adviseren. Voor vrijblijvend advies of het inplannen van een afspraak met een van onze consultants neemt u op werkdagen tussen 09:00 en 18:00 uur contact op via het telefoonnummer 040 211 11 11. Liever een e-mail sturen? Dat kan naar info@phc.nl. PHC wordt graag uw partner!

Neem contact op

Als solutions specialist houdt Andy zich naast bloggen o.a. bezig met Cost Control, Enterprise Mobility Management, Mobile Device Management. Andy spot trends op het gebied van telecom en IT, die hij vertaalt naar Tailored oplossingen.

Onze partners

  • KPN
  • T-Mobile
  • Vodafone
  • HP
  • Avaya
  • Blackberry
  • HTC
  • LG
  • Microsoft
  • Airwatch - VMware
  • Samsung
  • Cisco
  • Siemens
  • Motorola
  • MaaS360
  • Nokia
 Bel mij
 Chat
 Nieuwsbrief

Bel mij

Heb je nu geen tijd om telefonisch contact op te nemen?
Laat je gegevens en de reden van het contact achter en we bellen je op een later tijdstip terug!

Bedankt voor jouw aanvraag. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Nieuwsbrief

Bent u net als ons ook nieuwsgierig naar alle ontwikkelingen op telecomgebied? Mis geen enkele update en blijf samen met PHC op de hoogte!