PHC
 

Telefooncentrale in de Cloud

Bent u op zoek naar een telefooncentrale voor uw bedrijf? Dan heeft u vast al eens gehoord van het populaire begrip ‘Cloud bellen’, dat net iets anders werkt dan telefoneren via een traditionele telefooncentrale. Een telefooncentrale in de Cloud kent legio aan mogelijkheden. Daarom is het goed dat u ons gevonden heeft. Voor u is het belangrijk dat u altijd en overal bereikbaar bent, wij zijn uw partner die u voorziet van alle informatie over hoe u dat doel het beste kunt bereiken. Samen met u brengen wij uw wensen in kaart en gaan we op zoek naar de best passende oplossing op het gebied van telecommunicatie. Kortom: wij zijn geen leverancier, maar een betrouwbare en flexibele partner die u graag alles vertelt over de voordelen van een telefooncentrale in de Cloud!

Wat is een Cloud telefooncentrale?
In de IT-wereld is ‘bellen via de Cloud’ al lang een bekend begrip, onder de naam Hosted VoIP. Tegenwoordig groeit Cloud telefonie dan ook in populariteit bij veel ondernemers. Het is een betrouwbare, kostenbesparende en veilige manier van telefoneren over dataverbindingen (zoals Hosted VoIP) zonder dat de kwaliteit van uw internetverkeer daaronder lijdt. Bij deze manier van communiceren heeft u geen traditionele telefooncentrale meer nodig. Daarnaast is een traditionele telefooncentrale voorzien van software waarin veelal het bel plan is geprogrammeerd dat zorg draagt voor een juiste doorverbinding. Een Cloud telefooncentrale werkt anders: u heeft geen kast met bedrading meer nodig doordat de telefooncentrale in een datacenter (‘de Cloud’) staat. Het enige dat u fysiek hoeft aan te sluiten zijn de vaste VoIP telefoontoestellen. De toestellen verbinden zich aan het datanetwerk, waardoor er geen speciale software aangeschaft hoeft te worden.

Voor wie is een Cloud telefooncentrale geschikt?
Telefoneren via de Cloud is geschikt voor iedere ondernemer: van start-up tot grote organisatie. Samen met u brengt PHC uw wensen in kaart en kan dankzij de vele mogelijkheden op het gebied van functionaliteiten een geheel maatwerkplan opstellen. Om u te kunnen voorzien van de hoogste kwaliteit werken wij enkel samen met strategisch gekozen providers. U kiest uit Cloud diensten van KPN, Vodafone en T-Mobile. Daarnaast profiteert u van meerwaarde doordat wij niet alleen kijken naar uw huidige situatie, maar ook proactief meedenken over uw toekomst!

Daarom telefoneren in de Cloud

  • Maatwerk: u neemt enkel de diensten af die u – in tegenstelling tot de standaard functionaliteiten van een vaste telefooncentrale – gebruikt.
  • Kant en klare pakketten voor spraak en data, doordat u alle diensten bij één partij afneemt.
  • Kostenbesparend doordat u geen investeringskosten voor hardware (centrale of servers) heeft, u geen afschrijvingskosten voor een telefooncentrale betaalt en enkel betaalt voor diensten die u daadwerkelijk gebruikt.
  • Vast-mobiel integratie: bereikbaar via één nummer, op zowel een vast als een mobiel toestel.
  • Onderlinge vaste en mobiele gesprekken zijn veelal – provider afhankelijk – afgekocht.
  • Optimale bereikbaarheid dankzij opties voor doorschakelen, doorverbinden en inzage in de beschikbaarheidsstatus van collega’s.


 

De service van PHC
Een slechte telefonische bereikbaarheid is funest voor uw organisatie. PHC begrijpt dat uw bereikbaarheid onze flexibiliteit vereist. Als partner in telecommunicatieoplossingen streven wij daarom enkel een uitstekende service na. In 2016 werden wij door Vodafone niet voor niets benoemd tot Total Communications Partner van het jaar. Daar zijn wij uiteraard erg trots op! Kiest u voor PHC? Dan mag u dit van ons verwachten:

  • Eerlijk en gedegen advies: PHC is provider-onafhankelijk. Met een grote knowhow van alles op het gebied van telecommunicatie geven wij u advies op maat, dragen wij zorg voor de installatie en staat nazorg hoog in ons vaandel.
  • Optimale bereikbaarheid: want wie staat voor een optimale bereikbaarheid, moet dat zelf ook uitdragen! Belt u dus naar het algemene nummer van PHC? Dan wordt uw oproep binnen 6 seconden beantwoord. Bent u klant van PHC? Dan staat uw persoonlijke consultant altijd voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Storingen of calamiteiten? PHC onderneemt actie richting de leverende partij. Zodat u zich kunt richten op uw core business.
  • Dankzij een ervaring van ruim 20 jaar hebben wij een goede relatie op weten te bouwen met diverse providers. Wij weten van de hoed en de rand en openen wellicht deuren die voor anderen gesloten blijven…

Meer weten?
Neem dan contact op met PHC via het telefoonnummer 040 – 211 11 11 of per e-mail naar info@phc.nl. Wij staan voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden over de mogelijkheden van een telefoniecentrale in de Cloud voor uw bedrijf. Liever fysiek contact met een van onze consultants? Uiteraard komen wij graag eens met u praten!

Nog vragen?

Dave is verantwoordelijk voor het beheren en verbeteren van telefooncentrales en Cloud platformen, waarbij hij preventief en structureel onderhoud op locatie uitvoert aan hardware en Cloud-oplossingen. 

Onze partners

  • KPN
  • Vodafone
  • T-Mobile
  • HP
  • Avaya
  • HTC
  • Airwatch - VMware
  • Blackberry
  • LG
  • Microsoft
  • Samsung
  • Motorola
  • Siemens
  • Cisco
  • MaaS360
 Bel mij
 Chat
 Nieuwsbrief

Bel mij

Heb je nu geen tijd om telefonisch contact op te nemen?
Laat je gegevens en de reden van het contact achter en we bellen je op een later tijdstip terug!

Bedankt voor jouw aanvraag. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Nieuwsbrief

Bent u net als ons ook nieuwsgierig naar alle ontwikkelingen op telecomgebied? Mis geen enkele update en blijf samen met PHC op de hoogte!