PHC
 

Cloud telefonie

U bent op zoek naar een zakelijke telecommunicatie-oplossing? Dan heeft u vast gemerkt dat de mogelijkheden op dit gebied legio zijn. Als ondernemer weet u echter ook als geen ander hoe belangrijk het is om altijd en overal bereikbaar te zijn. Dan is het goed dat u ons gevonden heeft. PHC is uw partner wanneer u op zoek bent naar een betrouwbare en flexibele methode om te bellen zonder dat u daar een traditionele telefooncentrale voor nodig heeft. Samen met u brengen wij uw wensen in kaart en gaan we op zoek naar de best passende oplossing. Wij zijn uw contactpersoon bij storingen of calamiteiten én hebben altijd oog voor uw toekomst. Kortom: PHC is niet enkel een leverancier, maar uw betrouwbare partner op het gebied van Cloud telefonie!

Wat is telefonie in de Cloud?

We zien steeds vaker bedrijven die overstappen van traditioneel bellen via een telefooncentrale naar het zogenaamde ‘Cloud bellen’, oftewel: bellen via het internet. Dat Cloud telefonie groeit in populariteit is niet voor niets: het is een betrouwbare methode om te bellen over dataverbindingen zoals (Hosted) VoIP zonder dat de kwaliteit van uw internetverkeer hieronder lijdt. Deze manier van communiceren levert niet alleen kostenbesparingen op (denk aan afschrijving van hardware of de kosten voor specifieke kennis); dankzij de vele functionaliteiten, zoals de mogelijkheid tot het toepassen van een vast mobiel integratie, verhoogt u de bereikbaarheid van uw organisatie. Bellen via een internetverbinding maakt het mogelijk om waar u ook bent, wanneer u maar wilt te kunnen communiceren.

Daarom kiest u voor Cloud telefonie!

PHC levert geen producten, maar telecommunicatieoplossingen. Niet alleen de grote ondernemer profiteert van de voordelen van Cloud telefonie, ook start-ups en MKB-ers genieten van maatwerk op gebruikersniveau. Samen met u brengen wij uw wensen in kaart en om u te kunnen voorzien van de hoogste kwaliteit werken wij enkel samen met de beste leveranciers. PHC is onafhankelijk en op basis van uw wensen kiest u uit drie providers: KPN, Vodafone en T-Mobile. Wij voorzien u van de slimste en meest efficiënte systemen, producten en diensten. Daarnaast geniet u niet alleen van meerwaarde dankzij een door PHC opgesteld persoonlijk plan, ook denken wij proactief mee over uw toekomst!

Daarom Cloud telefonie:

  • Kostenbesparing door te bellen via uw lokale netwerk in plaats van een telefooncentrale op locatie én geen hoge investeringen in apparatuur.
  • Mogelijkheden voor een volledige vast mobiel integratie.
  • Alle diensten bij één provider, waarbij PHC uw contactpersoon is in geval van calamiteiten of storingen.
  • Onderlinge vaste en mobiele gesprekken kunnen veelal (afhankelijk van de betreffende provider) worden afgekocht.
  • Optimale bereikbaarheid onder één nummer: zowel vast als mobiel en inzicht in de beschikbaarheid van collega’s.
  • Eenvoudig op- en afschalen van functionaliteiten.

 

 

Wat u van PHC mag verwachten
PHC begrijpt de impact op uw organisatie wanneer u onbereikbaar bent. Als partner in telecommunicatie-oplossingen streven wij daarom een uitstekende service na. Niet voor niets zijn wij in 2016 door Vodafone benoemd tot Total Communications Partner van het jaar. En daar zijn wij trots op! Kiest u voor PHC? Dan is dit wat u van ons mag verwachten:

  • Een grote knowhow van alles op het gebied van telecommunicatie: PHC heeft veel kennis in huis waarmee we niet alleen advies op maat geven, maar ook zorg dragen voor de installatie. Tevens staat nazorg hoog in ons vaandel.
  • Optimale bereikbaarheid: dit is niet alleen ons doel voor u als onze klant, maar ook de kracht van PHC. Wanneer u belt naar ons algemene telefoonnummer dan wordt u binnen 6 seconden te woord gestaan.
  • Wordt u klant van PHC? Gedurende de migratie van ‘oud naar de Cloud’ krijgt u een eigen projectmanager toegewezen die u volledig begeleidt gedurende de oplevering.
  • Tailor Made: PHC denkt mee met u als ondernemer en maakt een plan op maat. Voordat wordt overgegaan op een advies wordt er een gedegen inventarisatie gemaakt, zodat u enkel de diensten afneemt waar u ook daadwerkelijk gebruik van maakt. Hierbij kijken we verder dan uw huidige situatie en geven wij een toekomstgericht advies. Bij storingen of calamiteiten ondernemen wij de juiste actie richting de leverende provider. Zodat u zich kunt richten op uw core business.

Meer weten?
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Cloud bellen voor uw bedrijf? Neem dan contact met ons voor advies of het inplannen van een kennismakingsgesprek. Onze vriendelijke klantenservice staat voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. U kunt ons bereiken via het telefoonnummer
040 – 2 111 111 of stuur ons een e-mail via 
info@phc.nl. Tot uw dienst!

Nog vragen?

Jorg is solutions specialist en medeverantwoordelijk voor de installatie en inrichting van de telefonie-oplossing. Jorg houdt zich bezig met het zelfstandig programmeren en opleveren van (VoIP) communicatiesystemen en aanverwante producten en diensten.

Onze partners

  • KPN
  • T-Mobile
  • Vodafone
  • HP
  • Motorola
  • Avaya
  • Blackberry
  • HTC
  • LG
  • Airwatch - VMware
  • Microsoft
  • Samsung
  • Siemens
  • Cisco
  • MaaS360
 Bel mij
 Chat
 Nieuwsbrief

Bel mij

Heb je nu geen tijd om telefonisch contact op te nemen?
Laat je gegevens en de reden van het contact achter en we bellen je op een later tijdstip terug!

Bedankt voor jouw aanvraag. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Nieuwsbrief

Bent u net als ons ook nieuwsgierig naar alle ontwikkelingen op telecomgebied? Mis geen enkele update en blijf samen met PHC op de hoogte!